Известие

Collapse
No announcement yet.

Чукане при ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чукане при ускорение

    Здравейте със съжаление пускам тема защото не мога да реша един проблем. Колата е 156 1,9 105 коня, при ускорение над 1400-1500 оборота се чува по отчетливо едно чукане отпред, не може да се определи точно от къде идва тъй като на място при форсиране няма такова чукане, а само в движение. Четох из форумите, че може да е каре, но аз ги свалях преди 1500 км за смяна на носачи и ги гресирах наново , като имаше малък луфт, но не много голям. Дали карето се е доразбило или има някаква друга причина за тракането.

    Благодаря на отзовалите се.
    Fiat Bravo II 1.4 16v

  • #2
    Вътрешно каре.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Дам това е луфт на вътрешно каре. Аз моята я карам така вече година. Би трябвало да чуваш чукане и при отпускане на газта? При мен луфта идва от самата чашка, в която лежи карето, но и компонентите май са ми малко по различни от твоите.

      Comment


      • #4
        Ами не го чувам при отпускане на газта, поне не толкова силно и не ми прави впечатление, колкото при ускорение и то над 1800 оборота се чува доста отчетливо и дразнещо иначе моето каре е от старите тези които са с 3-те движещи елемента, а не със сачмите, който са. Попринцип нямам време сега да го разглабям и тествам пак затова питам дали изобщо е от това да знам по празниците да я отварям.
        Fiat Bravo II 1.4 16v

        Comment


        • #5
          колко вида са вътрешните карета на дизеловите 147 .... при мен е разбито вътрешно каре и при отпускане на газта се чува почукване , а иначе при движение с силно навит волан си трака порядъчно

          Comment


          • #6
            Тракането при навит волан е характерно за разбито външно каре.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              На дизелова 147 от 2004 каретата и чашките са различни от на 156 jtd 105 коня преди фейса. И все пак луфт се получава след като се разбие вътрешното каре и започне да отнема от материала на самата чашка, в която лежи. След като се получи луфт дори и да се смени карето няма особена разлика.

              Comment

              Working...
              X